hemma bäst

     Publicerat: 2009-11-30 Kl: 18:26:47 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer


Polly & Molly <3
god kväll! i'm home. har skördat farmen och nu blir det lite bloggläsande. shit har helt tappat stinget och besöker jättefå bloggar just nu, bara mina vänners, fast det räcker ju egentligen :) men ska ta en sväng runt och uppdatera mej lite idag!
måste även städa åt marsvinen, men dom ska få äta upp sin grönkål först, helt saliga blev dom när dom fick det <3

har haft en bra dag på jobbet. men jag har lite ont i magen och har haft det i en vecka, så jag oroar ju mej hela tiden jag. men har haft en del å göra så så tänker jag inte så mycket på det! enligt karin (som vet det mesta om det mesta) är det med största sannolikhet tjocktarmskatarr.. "du behöver bajsa". så uttryckte hon sej hehe. nåja.

ska förbereda lite mat nu åxå. markus kommer säkert snart. idag blir det nachos med guacemole och lite annat göttit!

hejsålång!
Postat av: Hanna och Emma

Sweet med rosa blogg . puss ;*

2009-11-30 @ 18:52:59
URL: http://hhannaocheemma.blogg.se/
Postat av: janina

Vilka söta små vovvar. :)

2009-11-30 @ 19:55:31
URL: http://dennajanina.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: