hellu!

     Publicerat: 2009-11-09 Kl: 19:01:44 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


jahapp hur ska man börja dagens inlägg så "nu sitter jag här igen.. vid datorn blahablahabla?" hehe... dagens ungdom, det enda dom gör är att sitta vid datorn kan man tycka. but I'm proud. när jag kom hem idag väntade mastdont-skörd-tajm i farmen, så jag kunde lätt punga ut och köpa en rosa stuga, yay ;) sedan har jag ätit lite makor med mögelost, druckit cola ,och nu inväntar jag tvättid medans jag pillar i mej resterna från gårdagens bio-godis.

dagen på jobbet har varit sjukt stressig. det märks verkligen att vi är en sköterska mindre. för mej är det ok att ha röva full me jobb men man märker åxå att alla patienterna märker att det är stressigt och nästan rörigt. DET tycker jag är synd. men man får hålla humöret uppe och jobba på så det blir så bra som möjligt.

men nu ska jag och min älskling (markus alltså hehe) ner och tvätta! jiihaaaaaah!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: