harvestharvestharvest...

     Publicerat: 2009-11-18 Kl: 18:43:47 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


hellu! fan jag hinner knappt blogga.. har haft fullt upp med att harvesta efter jag kom hem, byggt ut farmen och grejjat. skaffat nya grannar osv. haha. ett heltidsjobb att vara farmare!

idag hade vi såå lungt på jobbet. visst var det fullbokat, men då anna fortfarande är sjuk blir det en veterinär och ja... då blir det lungt för oss sköterskor. idag kom karin till kliniken och hämtade nuddli. så nu har lilla nuddlan åkt hem. men hon har haft det bra här och jag tror hon kommer drömma om oss och alla tuggben när hon ska sova i natt haha.

imorgon börjar jag sent och ska försöka sova ut. hoppas det är schysst väder så att man kan ta en lång härlig promenad!

nej nu måste jag fortsätta här, får skriva något mer inspirerande sen ;)
Postat av: Nina

Jätte fin blogg:))

2009-11-18 @ 19:24:24
URL: http://niniskanin.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: