hahaha

     Publicerat: 2009-11-14 Kl: 16:10:48 | I kategori: | 1 kommentarer


sådana åsikter är alltid intressanta. om man själv inte är ett sångproffs, får man då inte ha en negativ åsikt om någon som sjunger? då får man ju heller inte tycka en låt är dålig.. "skriv en bättre själv då?" om jag nu inte gillar ett framträdande i idol, innebär det väl inte att jag måste bevisa att jag kan göra det bättre för att jag ska få "klaga"? haha, vem är idioten här? jag är inte med i idol för att jag inte är något artistämne, det gör dock inte per automatik att jag måste älska alla framträdanden i idol? idiot.
Postat av: Therese

Hehe, det är precis sånt där som jag brukar tycka är så roligt. Jag kan inte sy en jacka, men jag tycker ändå inte alla jackor är fina. Jag dristar mig tom att kalla en del fula...

2009-11-16 @ 06:30:36
URL: http://majfluga.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: