godmorgon!!

     Publicerat: 2009-11-19 Kl: 11:29:29 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

då var man vaken. jag sitter och väntar på att mina blåbär ska bli klara, så ska jag harvesta dom och sedan bege mej ut på promenad! jävlar vad jag har planerat min skörd nu, money money! ;) jasså? tycker ni jag tjatar? synd för er, it's my blogg! ;)

börjar halv tre idag och jobbar till nio ikväll. blir nog aldeles super det. hoppas på en lugn kväll men med mycket att göra. hur det nu går ihop undrar ni? men det gör det.

nu är det dax att sparka igång dagen!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: