fredag <3

     Publicerat: 2009-11-20 Kl: 17:49:57 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer

hellu! ahh heeeeelg! fy fan va gött! slutade fyra idag, å det var skönt, då hinner jag en del här hemma innan det är dax att åka in till stan... jag har skördat (hehe) tvättat håret åså ska jag gå en promenad med hundarna snart.

men idol missar jag. fan åxå. dom låter riktigt bra ikväll, iaf på repen. mariette kommer bli superbra, tove åxå. därimot låter reza trist och calle glömmer text. jag tror reza kommer åka ut idag. och det hoppas jag åxå. för erik lär ju vinna skiten hur dålig jag än tycker játt han är. gaphalsen. får se det på tv4play när jag kommer hem ikväll sedan.


nej nu ska jag fixa lite med djuren innan jag åker. jag skriver när jag kommer hem sen!


Postat av: Simpen

vafaaaan är det här! Ska du inte idolblogga live samtidigt som mig nu eller?! Sicken stil :P

2009-11-20 @ 20:12:37
URL: http://simpen.blogg.se/
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

haft en bra fredag?:)

kram . ♥

2009-11-20 @ 23:16:48
URL: http://hejjellen.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: