elljustakar??

     Publicerat: 2009-11-30 Kl: 20:57:18 | I kategori: Övrigt | 2 kommentarer


vad händer med folks smak när det vankas jul? sådana här härk pryder i princip varenda hem i sverige under vintern, är det verkligen nån som tycker det är snyggt? även den mest stilfulla person kan plötsligt turn into att tycka dessa är det mysigaste som finns. själv tycker jag det är fult och smaklöst. en del har ju börjat ha lite mer hippa elljustakar, men de flesta hänger kvar i dessa hemska kreationer. nej jag kan inte för min värld förstå vad som sker i folks hjärnor. jag tycker åxå julen är mysig, och hemma i borås har vi alltid en fin gran åså.. men det är lixåm it för mej. thats enough.

har ni sådana här otyg hemma??

Postat av: nadja

hej! vilken fin blogg! Allt bra med dig?

2009-11-30 @ 22:50:40
URL: http://nadiiii.blogg.se/
Postat av: Frida & Riley

Jepp.

2009-12-01 @ 00:00:35
URL: http://honungsbulle.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: