välkommen herr allergi.

     Publicerat: 2009-05-05 Kl: 00:27:06 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer

... ligger här och känner hur herr allergi börjar ta stryptag om mej, sakta sakta, drar han åt greppet. jevvla skit. jag trodde jag gick fri detta år, men ikke. han hade visst inte glömmt mej denna vår, som jag började hoppas på. jag vet inte vad jag är allergisk mot, men nått e det, kan gissa att det är björken. näsan börjar sakta täppas igen, ögonen börjar svida och slemmet i halsen är ett faktum. välkommen allergijävel.



jag skulle sova... ja... men jag ligger och väntar på markus, kan inte sova innan han kommer hem, hur gärna jag än vill. men nu sitter han på tunnelbanan, så snart så får jag väl äntligen min välbehövda skönhetssömn hoppas jag.
Postat av: Frida

Pollen är ett helvete att vara allergisk mot.. =(

2009-05-05 @ 09:03:56
URL: http://honungsbulle.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: