the boppers

     Publicerat: 2009-05-28 Kl: 18:48:26 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

håhåjaja... torsdagen avklarad, iaf nästan...
har varit en bra dag idag. lagom att göra på jobbet, ingen dötid men ingen stress, det är det bästa tycker jag! jag och malin gick ner till centrum på lunchen, eftersom jag skulle köpa pollys nya mat som jag beställt på djuraffären+ hämta ut min medicin. det är mjukmat i samma sort som torrfodret och är helt nytt på marknaden. måste ha nått gott till polly när hon har sämre aptit, för iochmed hennes lättretade magkatarr så måste hon äta ofta, så helt underbart att hennes torrfoder kommit i sådan lyxig och smaskig variant tycker både jag, polly och pollys mage :)

lilla stig-boppe, aka stig, verkar iaf trivas bra, han sitter brevid bambam och äter och äter och äter, ja det är ju typ vad marsvin gör for living, haha äter å bajsar :P. just nu sitter han i mitt knä och kvittrar för fullt. har plockat gräs och maskrosor åt dem, men stigs lilla mage är inte van ännu vid gräs och sånt så han fick äta några strån och nu får han sitta här hos mej medans bambam gottar sej i resten. stig får äta lite varje dag så är han nog snart med i gemet so to speak.



hämtade somsagt ut min medicin idag, som läkaren skrev ut igår. för det första heter dom något med "retard" och bara det är ju roligt, sedan öppnar jag burken och där i ligger det värsta discopillren haha, sikka fina. hoppas dom funkar åxå :P förhoppningsvis ska det lätta lite på smärtan i mitt knä. vi får la se. förövrigt har jag skitont i armen där jag tog blodprovet :S blått är det med, sticks och är jätteömmt. ynk.

      

nu ska jag äta. nachos och salsa och guacemole-dip, mumms. markus umgås med joppe (läs dricker öl) så det blir solokvist ikväll. men han skulle inte bli sen sa han.
nu har lille stig somnat på min arm! han e för gullig.
hejs!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: