stordåd

     Publicerat: 2009-05-11 Kl: 18:20:14 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

oh lala idag har jag vuxit som människa. jag har kört, på egen hand, i mc donalds drive in! jo jo! brummade bort till donken på lunchen minsann och köpte lunch till mej och karin. oh vad bra de gick, kände mej som en kung där i drive-in-kön hehe... det lär jag göra om, satans vad smidigt asså, tog ju ingen tid alls.


riktigt live-actionbild från driveinnen! ;P

bamse verkar må bättre idag, han har inte (vad jag vet iaf) kräks något idag. nu tar han ju så att säga tillvara på sitt kräk, så ser man inte att han spyr e de svårt att avgöra, men jag tror faktiskt inte han spytt alls idag. han får äta småportioner med i/d-burk, för magen och så hoppas vi allt e bra. förmodligen har delar av majskolvarna han ätit (ge aldrig det till din hund!) blivit kvar i magsäcken och varken kommit upp eller "ner" så kroppen har försökt kräka upp det utan resultat flera flera ggr. nu har det nog dock passerat eftersom allt verkar vara bra igen. hoppas det kvarstår iaf. lilla bamseman...

förmiddagen på jobbet var lugn men på eftermiddagen smällde det till. vi som alla trodde det skulle bli lugnt, en veterinär och tre sköterskor, men ikke, det har vart fullt upp och vipps va klockan fem, och dagen va slut. hade dock en massa saker kvar att göra då, så blev kvar en liten stund till.. men va gör det när man har bil? e ändå hemma 30minuter tidigare än då ja tagit bussen, trotts att ja åxå rastat hundarna innan ja åker. fukking amazing!

nu inväntar jag markus och vi ska äta falukorv och makaroner idag, det är ibland sådär riktigt riktigt gott asså :) hej på en stund!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: