stackars kissen

     Publicerat: 2009-05-19 Kl: 12:23:46 | I kategori: Övrigt | 2 kommentarer

idag när jag var ute och gick med vovvarna så gick vi förbi en påkörd död katt. stackaren... och stackars kattens familj som säkert undrar vart katten är. jag försökte göra en insatts genom att kika efter öronmärkningen. tog en bajspåse över handen och vände på katten, som förövrigt hade helt krossat huvud och ögat hängde utanför :/ den VAR id märkt i örat. jag försökte skrapa bort blod och försökte verkligen tyda märkningen men det gick verkligen inte :( jag försökte länge men det gick inte. för då hade jag ju kunnat leta upp ägarna på internet, i skk's ägarregister. men nu får jag hoppas att ägarna ändå kommer tillrätta. kanske nån annan som går förbi den vet vems katt det är eller något....

nu har jag varit och handlat i farsta, kollat lite på greys, pratat med min mamma och nu ska jag laga lite mat. idag blir det färdgigmatspåse nr. 3. pasta med lax och spenat. spännande eller nått :P
Postat av: Paula

VAR hittade du katten? (fd) Pojkvännens katt har förkommit, nyinflyttad hos honom i Hammarbyhöjden från Gröndal, vi misstänker förstås att den försökt återvända till Gröndal...

2009-05-19 @ 13:37:04
URL: http://rackarns.se/
Postat av: Frida

Det var duktigt av dig dock att göra ett försök att se vems katten var. =) Du är en fin människa.

2009-05-19 @ 19:12:44
URL: http://honungsbulle.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: