sooool!

     Publicerat: 2009-05-21 Kl: 18:52:33 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer


*längtar till tunisien om två veckor! tjoho! (bilden fanns på datorn)*

sikken toppendag det varit idag! såg mörkt ut på förmiddagen, men sedan har det varit sol sol sol! har suttit ute vid solväggen i 4 timmar :) jätteskönt!
nu har jag åxå bokat biobiljetter tills imorgon då jag och pappa ska se män som hatar kvinnor för han har inte sett den, och jag ser den gärna igen. ska bli kul. sist pappa var på bio var när jag och han var på titanic för hundra år sedan :) mamma jobbar så därför passar vi på att gå å se den, mamma gillar lixåm inga filmer alls :P
har tagit så mysiga bilder på hundarna idag, men tyvärr finns ingen bluetooth på denna datorn, så jag kan inte få in dem här, typiskt. borde haft med min egen data kanske...
nåväl.. nu blir det väl att slå sej ner framför tvn och tillbringa kvällen där. ser i spegeln att jag nog fått lite färg idag hehe, är iaf full med fräknar, dom kommer ju lixåm alltid först.. suck... jaja, vad kan man göra åt saken lixåm.
hörs kanske sen, annars imårrn!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: