scary bilfärd

     Publicerat: 2009-05-05 Kl: 19:45:36 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

jaha, då satt man här igen, så himmla skönt är det när man kommer hem, och arbetsdagen är slut och man kan bara slappa med gott samvete :)

kan ju börja med att berätta att bilturen till jobbet i morse var en riktig nervpärs! fy! först verkade allt lungt, inte mycket trafik på nynäsvägen, allt gick så smooth och jag tänkte att detta var en bra tid att åka. yeah right. tills jag kom fram till tunneln, södra länken. där var det totalstopp. kul. låg mellan två långtradare, och kröööp fram där och ner i tunneln.. en liten bit in måste jag byta från vänter till höger körfält för att komma på rätt väg mot värmdö. det var ju lätt när det fullkommligt strömmade in bilar från andra filen, den jag behöver byta till, och ingen visar minste tillstymmelse att släppa in lilla mej som ligger där och krypkör mellan långtradarna och är livrädd... tillslut var det ju en som såg att jag blinkade ut, vilket jag gjort närmsta århundradet (typ) och jag var på rätt väg iaf. ville bara hem och gråta hehe, skit läskigt. men men jag kom ju fram. man lär sej väl tillsut, eller ja, jag gör nog rätt, men jag lär mej att inte bli rädd. kanske.
hemvägen gick iaf prima skinka, inga problm. körde till farsta centrum och mötte markus och vi handlade på ica åså.

dagen på jobbet har varit lugn idag, riktigt skönt. vår nya tjejj malin är så himmla duktig och har pysslat och plockat så det är så fint överallt verkligen =)
hjälpta annika inne på operation en stund, fick tillåmed ha min egna lilla operationspatient, nog för att jag haft förut, mest katter men några hundar åxå, främst som legat på propofolpump, men fick min egna hund idag och gjorde det mesta själv, men annika fanns ju där som stöd, men allt gick bra. det var riktigt roligt :)



nu ska jag äta! markus har gjort kycklingsallad med krutonger å fetaost, mummsimumms!!! hejsålång!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: