ojojoj då...

     Publicerat: 2009-05-12 Kl: 22:24:03 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

har jobbat kväll idag. såg på bokningen ut som att det skulle bli en lugn kväll... eftersom fredrik mest hade återbesök. men ikke. dessa drop-in vaccinationer tenderar alltid att komma när det är som mest att göra. så åxå idag. det bara ramlade in och samtidigt kom en stygntagnign utan tidbokning och en katt som skulle ta om ett blodprov droppade in samtidigt, och på det då 5 dropin-vaccinationer. nåja. det går ju bra bara att folk får vänta och det gillar jag inte men vad har man för val?

var hemma vid 21.25 (förr med bussen var ja hemma typ 22.15) yeah! missade precis sverige i eurovision, lite synd men har sett resten ju och härregud. aja. det blir väl inte bättre än sådär :P

imorgon ska jag till karin vid 11. hon har hyrt två ponnysar till hennes två små döttrar, så jag ska åka med och hjälpa till att leda en av dom, haha så gulligt. blir mysigt :)

nu ska jag kolla vidare och sedan ska ja sova! hejsålång!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: