nylleboken is the shit

     Publicerat: 2009-05-22 Kl: 22:47:37 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

nu har jag och pappa kommit hem från bion. den var såklart lika bra som förra gången jag såg den. sjukt bra film. så om det är någon läsare här som fortfarande inte sett den, så GÖR det för sjutton.

när jag kom hem, så kom jag plötsligt att tänka på mina gamla lek-kompisar från norge, på tjöme där vi hade stuga när jag var liten. fick den briljanta ideen att söka på facebook efter dom. mindes efternamnet på en av dem, och började där. fanns några stycken, men bara en där det stod norway under, så antog att det kunde vara hon, men hon hade ingen bild. klickade mej vidare in till hennes vänner och hittade ett bekant namn på en av dom andra. det var nämligen 5 kusiner, ett syskonpar och tre syskon. två familjer altså som hade ett sommarhus där vi hade vår stuga. jag är fasen säker på att den jag hittade nu ÄR samma silje som jag lekte med då. hittade nämligen i hennes vännerlista hennes två bröder, och då blev jag plötsligt helt säker. har skrivit till en av dem nu, hoppas dom svarar. hade vart skitkul med en uppdatering om vad dom pysslar med nuförtiden. vi va ju småskitar när vi umgicks :D hade riktigt roliga sommrar tillsammans.
hoppas hoppas hon svarar! fejsboken är amazing.

nu ska jag gå å lägga mej. vi hörs imorgon! hej hej!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: