i'm with bur!

     Publicerat: 2009-05-16 Kl: 12:00:27 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

idag pallrade jag mej upp ganska tidigt för att bege mej mot tumba och hämta hundarnas bilbur. hade med mej en grinig och bakfull markus som vägvisare :P efter att ha kört lite fel så kom vi iaf äntligen rätt. killen som gjort buren monterade in den i bilen, den passar super och är perfekt storlek för polly och bamse! och såpass hög att dom kan ställa sej på baktassarna och kika ut lixåm, men samtidigt ser jag ordentligt i backepsgeln. sedan finns det plats för några matkassar eller en rull-väska brevid, precis som jag hade beräknat. kanon! känns så skönt att ha en riktig och säker hundbur till hundarna. dom är ju mina ögonstenar och jag vill att dom ska åka så säkert det går i bilen. skönt åxå att kunna öppna bakluckan utan risk att dom hoppar ut åså...


se så perfekt :)

Sedan tog vi sikte mot mc donalds eftersom markus var hungrig. så vi satt där kvart över tio med varsin chicken mc feast i handen :P men vad gör man inte för att få darning på bra humör. eftersom willys låg i princip vägg i vägg så knallade vi in där och handlade inför kvällens mat. vi har kött hemma så vi köpte potatis å dricka å sånt där. det var det skabbigaste jag sett, sikken sleten affär, och det var iskallt! ush. dessutom hade dom inte vinägerchips så vi fick åka inom ica i farsta på hemvägen, återigen, vad gör man inte för sin älskling :P


älskling på skabb-willys

nu är inte ens klockan 12 och jag har gjort allt som jag ska göra idag. nu ska jag se en film, laddar hem "allt flyter" så ska se den när den laddat klart. så nu blir det slappa. ska ta en långpromenad med hundarna senare idag. fast de e skitjobbigt att vara ute pga allergin.. vettifasen om pillren hjälper. men liite bättre är det så kanske är jag förkyld åxå trots allt...

see you later!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: