i väntans tider...

     Publicerat: 2009-05-22 Kl: 16:17:42 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

uh sikken trist dag. det är mulet ute och grått och trist, och regnar riktigt ordentligt till och från... suck... jag och pappa tänkte ta en promenad med hundarna i förmiddags men regnade halvt bort så det blev en mycket kort tur det. sedan åkte vi till apoteket och sedan dess har jag suttit här hemma och ugglat.
skulle till linda vid tre, men nu fick jag inte tag på henne så tidigt som jag hoppats, så när hon ringde mej strax innan fyra så kände jag att det tyvärr började bli lite sent, eftersom jag och pappa ska på bio sedan och ska hämta ut biljetter och äta före åxå. så i princip hade jag bara hunnit ut till tosseryd och vända. lite tråkigt men men. ska in till ridhuset imorgon, för linda ska tävla, så då ses vi där istället. det blir kul. har inte varit på ridhuset på jag vet inte hur många år.
tänk ändå hur många timmar man spenderat där alla år som gått. varenda ledig minut av ens liv utöver skola och sömn var man ju där ute :P ojoj.. så mycket minnen. alla vänner. alla hästar... ja gud ja.
så.. nu blev det ännu mer dötid, men jag och pappa ska åka och ta ut lite pengar åså, å sedan är det ju inte så himla länge tills vi beger oss till stan. bio med pappa alltså :)
har hjälp mamma att ladda upp deras bilder från bilbao resan. och eftersom jag tyvärr inte kan delge mina egna bilder medans jag är här, tänker jag iaf bjuda på en bild på häftiga guggenheim museet!




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: