hellu

     Publicerat: 2009-05-14 Kl: 19:01:53 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer

idag känner jag att jag inte har något alls att skriva i bloggen. hm. det har verkligen inte hänt något anmärkningsvärt idag alls.
men en rad eller två ska jag väl få ihop.

tillexempel har mamma och pappa åkt till bilbao idag. bland annat ska dom gå på Guggenheim museet. har fått ett par bilder av mamma så dom tänkte jag visa :) hoppas dom kommer ha en trevlig mini-semester!

   

Själv har jag bara varit snuvig och haft ont i halsen hela dagen. det suger verkligen, känner mej riktigt risig asså... nu ska jag strax äta lite mackor, och senare är det ju eurovision semifinal 2, hejja norge :D


Postat av: Frida

Krya på dig =)

2009-05-14 @ 20:44:01
URL: http://honungsbulle.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: