håret is not the shit.

     Publicerat: 2009-05-07 Kl: 21:27:52 | I kategori: Övrigt | 2 kommentarer


Hujedamej så mitt hår ser ut... ett riktigt burr asså. jag vill ha långt hår, men jag står inte ut med denna mellanlängd som just intagit position... lixåm bara... fult... men nu får jag stå ut, vill kunna sätta upp det när vi är i tunisien, när man badar och det är varmt åså... sedan får vi la se, det åker väl av igen antar jag... men nån gång måste jag ju härda ut den där mellanlängden om jag ska få längre hår :)
nu ska jag sova. tidogt, men jag har varit så trött idag. men först blir det nog ett avsnitt av greys anatomy. nattinatt!
Postat av: Frida

Jag tycker ditt hår är fint iaf. =P

2009-05-08 @ 09:25:53
URL: http://honungsbulle.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag tycker du är skitsnygg i håret!!!

2009-05-09 @ 23:58:12

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: