go morgon!

     Publicerat: 2009-05-19 Kl: 09:35:01 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

nu har jag precis vaknat här.. gäsp. bamse är ju så otålig på morgonen eftersom han är så hungrig att han tror han ska svälta ihjäl eller något. men nu har han fått sitt käk och sover som en klubbad säl igen medans jag är vaken dårå. grejt.
om en stund ska jag väcka mina sovande älsklingar, vovvarna, och gå på promenad. sedan ska vi ta bilen till ica i fasta och handla lite inför resan imorgon! hörs senare!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: