för mycket av det goda...

     Publicerat: 2009-05-10 Kl: 09:57:35 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

ojojoj, lille bamse är bakis efter grillningen. det vart nog lite väl mycket grillad majs och annat för honom hehe.. har torkat upp vitlöks/tomatmarinad-luktande spyor sedan 4 i morse. mest majs som kommer, antar att "stammen" (öh vet inte vad det heter) i majsen är lite väl svårsmält, så det ligger väl i magen och guppar. nåja, nu är det en stund sedan det kom nått så det kanske är slut nu. blir iaf ingen frukost för bamse och ingen kan ju se mer miserabel ut än en hungrig bamse. jag får stå emot.
idag ska markus ut och spela så jag och vovvsen e ensamma. lite skönt. ska ta en promenad med hundarna nu, sedan ska ja kika på reprisen av robinson som jag offrade igår för att följa med markus. strongt av mej! så nu ska jag pallra mej ur sängen. skriver mer senare :)


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: