el fräscho

     Publicerat: 2009-05-29 Kl: 23:28:42 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

hujedamej nu har jag duschat och tvättat håret. det är verkligen i särklass något av de ting i livet jag avskyr mest. men man är ju så illa tvungen. that's life. men visst känner man sej fräsch å trevlig efteråt, visst visst. i min drömvärld behöver man aldrig duscha eller tvätta håret. där finns inte svett och stripigt hår. det vore en fin värld det. utan denna missär.
nåja, nu kanske ni tror at jag är en skettlurk som aldrig genomgår denna procedur, men det gör jag. men kanske inte lika ofta som Du? markus duschar varje dag. han går upp tidigt för att duscha, för mej är det likställt med en mindre hjärnskada. hur är det möjligt att tycka det är skönt att börja dagen genom att stå under strilande vatten? bli aldeles blöt. det är det värsta. när vattnet först träffat kroppen, sedan är själva duschen okej, men sedan kommer ju the big NO, när man ska gå ur! kallt och jävligt ush. och detta gör folk frivilligt varje dag. jag resonerar som så, att det finns delar av kroppen som är i behov av att tvättas varje dag, dit hör väl armhålor, down there, händer, ansikte. ja. sedan ser jag inte varför man måste tvätta tex låren varje dag? är du smutsig där? det är inte jag. heller inte på tex magen. nej kort sagt jag avskyr duschen, men visst jag pinar mej igenom denna vidrighet även jag once in a while :P
nåja slut om detta. nu ska jag sova. kockan ringer early shit imorgon. urk.
hej hej!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: