early shit

     Publicerat: 2009-05-30 Kl: 08:16:28 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer



gääääääääääsp. jag fattade inte varför klockan ringde nu på mårrånen och höll på att stänga av den i tron om att nått blivit fel. hehe, men så kom jag ju på att jag skulle upp eftersom vi ska iväg me jobbet. så nu har jag gjort mej iordning, matat hundarna gjort hundarnas lunch och kvällsmat-lådor (annars blir det fel när markus ska göra hehe) och matat marsvinen och lite så :) nu nu sk ajag knalla ner och möta upp mari =) hörs sen!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: