äntligen lite sol

     Publicerat: 2009-05-26 Kl: 11:36:57 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer

fan vad härligt det är ute. jag och hundarna tog en promenix ner till sjön och dom fick för första gången iår, bada riktigt ordentligt. visst har dom småplaskat lite, men nu fick dom simma och det var verkligen två överlyckliga hundar som simmade efter pinnarna i vattnet :) nu har vi suttit ute i solen en stund, men det är för varmt, jag kan inte härda ut, så nu tar vi en promenad igen. ska knalla till farsta å käka en körv tror jag :) sedan blir det jobb!

Postat av: Frida

Gud så mysigt =)

2009-05-26 @ 12:57:09
URL: http://honungsbulle.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: