städtant

     Publicerat: 2009-06-03 Kl: 20:01:48 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer


Då var snart denna dagen åxå till ända. har vart en ganska lång dag, vilket är bra när man är ledig anser jag :). vi har just ätit kött å klyftpotatis och nu håller jag på å tvätta dessutom har jag tagit tag i å rensa upp i min dator. det har legat hundratals med bilder i ett virrvarr, och nu har jag gjort mappar och slängt typ 90:% av allt som låg utspritt. gött.
frstn måste jag tippsa om den nya dip-smaken beanaise! den är fullständigt vidrig att dippa chips i, riktigt äckligt, MEN som sås till typ kött å klyftisar är den jättegod :)
nu ska jag mest fortsätta med tvätten, och ja, sen händer det inte mycket mer denna afton. såklart greys anatomy sedan vid nio!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: