solsolsol

     Publicerat: 2009-06-25 Kl: 18:08:44 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer


hej gott folk. kom just på att jag inte har bloggat alls idag. jag har varit ute hela dagen och läst! det är så skönt att sitta i hammocken i skuggan och läsa. bara vara ute lixåm och njuta av vädret! så jag har inte så mycket att skriva idag :P ska snart gå ner till köket och hjlpa mamma lite. mamma lagar nån god chevréostpajj och det kan ju inte bli annat än magagott! nej om man skulle ta sej i kragen dårå.. frstn hoppas jag att markus har det bra uppe i sundsvalls skogar. det är något stort airsoftspel som håller på till lördag. dom har ju iaf fint väder och det är ju skönt =)


frstn, denna bilder på riley är ju såå fin! har satt den i en liten ram :D på söndag får jag träffa underverket åxå! först då kan jag nog fatta att hon faktiskt excisterar på riktigt :P

Postat av: Frida

Haha! vad kul att du har den i en ram =D Det gör mig och Riley jätteglada!

Och visst existerar hon, annars är det något annat som får min sömn att springa åt fanders ;)

2009-06-25 @ 21:13:15
URL: http://honungsbulle.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: