slut på semstern, tillbaka på jobbet...

     Publicerat: 2009-06-29 Kl: 17:12:26 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer

buhuuuu! idag var det bara att kliva upp halv 6 och dra till jobbet. började sju idag. jag trodde det skulle vara köerna från helvetet då det är nån ombyggnation bortom essingeleden vilket smittar av sej hela nynäsvägen så jag åkte klockan 6... bara att det var inte en bilsate ute så jag var på jobbet innan halv sju. härregud. aja. man kan inte veta allt.
dixie har ju varit med på jobbet och det gick ju bra tills hon tröttnade på att småhundarna trampade henne på pälsen och hon flög på stackars 15åringa nuddli som blev helt utan sej av skräck, men det gick bra. dixie fick sedan sitta ensam. så då satt hon där och skällde. hunnajävel. hehe. dock är det mest frammåt eftermiddagen hon skäller. hon blir väl less. tur det bara är en vecka.
det var trevligt att komma tillbaka till jobbet, men det har vart massor att göra idag, så det blev ju lite kontrast till min sköna semester :P. dock börjar jag halv tre imorgon så jag kan sova lite. och sedan är det slut på de lediga onsdagarna. jojo. börjar ju heltid nu. viiill inte... eller jo det vill jag väl, skönt med mer lön. men de där lediga onsdagarna har ju varit smootha asså.
fick med mej bamses nya mat hem idag åxå. jag dealade till mej 7,5kg gratis bantningsmat från specific när deras säljare var hon oss och pratade innan semestern. vi funderar på å ta hem lite av deras foder, och byta ut lite av hills som är så svinigt dyra numer. så, jag sa, att om bamse kan få gratis mat, och det fungerar på honom (bamse som bara kan äta grönsaker om han ska hålla vikten i princip) så ska vi börja köpa in specific. så nu har han premiärätit, och bamse han älskar ju all mat och detta verkade himmla smarrigt, det är fisk i å de luktar ju skit så det är väl extra gott om man är hund antar jag.
nu måste jag hasa mej ner till affären och handla något. jag orkar inte laga nån mat.. så det får bli nått färdigt asså. inte för att ja är hungrig men men..... markus är ju i england så ja är själv hemma hela veckan.
hejsålång

Postat av: Frida

Fan va nice med gratismat för bamse =)

2009-06-30 @ 14:57:03
URL: http://honungsbulle.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: