riley-mys

     Publicerat: 2009-06-28 Kl: 21:44:57 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

idag har jag äntligen fått träffa frida och lilla riley <3 och hon var verkligen LITEN hoho, jag har aldrig träffat en bebis som bara är ett par veckor gammal, visste inte att dom var SÅ små =) hon va iaf supersöt och väldigt snäll!
polly och bamse var med och lekte med nelly och bellman. vi tog ganska snart bilen ut till fridas sommarstuga. det var superfint där ute! och där fanns bella och bellen och enzo, så dom var sju hundar allt som allt! full rulle. vi gick ner till sjön så hundarna fick bada och det var såklart väldigt uppskattat! underbart att se bamse och polly få leka av sej med lite andra hundar <3 lyckliga var dom kan jag säga.
när vi kom tillbaka upp till stugan så tog bamse sej ett dopp i poolen. haha. han gick länge runt poolkanten och blev riktigt frustrerad han ville men vågade inte riktigt. men jag hejjade på honom åså HOPP, svanhopp rakt ut i poolen, där han sedan lyckligt simmade runt haha. polly sprang runt poolkanten och skällde, men fick sej snart en läxa då hon halkade i :P fick fullkomlig panik när hon inte kom upp och höll på å sjunka eftersom hon fick sån bakvikt så jag fick fiska upp henne. en sur polly som sedan höll sej lååångt ifrån poolen haha. så kan det gå.
senare på eftermiddagen åkte vi tillbaka hem till frida. med trött riley och trötta vovvar. jag skulle sedan försöka hitta hem igen och det gick åt helvete haha. mitt lokalsinne är helt förjävligt. körde fel direkt och snurrade runt i enköping som en idiot, tillslut hamnade jag borta där man körde till deras stuga men såg då en skylt med E18 så jag siktade ditåt och efter nån mil åkandes där i skogen så kom jag iaf på rätt väg och kunde åka hem :P
väl hemma möttes jag av två sovandes killar och en sovandes hund. dvs markus och joppe som båda somnat ifrån en film och en trött dixie. vi har nu ätit pizza, och jag har världens pizzaångest som alltid efter jag intagit den typen av föda. urk.
nu ska jag betala räkningar och sedan ska jag sova. jag är megatrött och börjar sju imårrn. semestern e över. urk.

sedan kruppar det som tusan här på blogg.se för mej just nu så jag får inte upp fler bilder. så vill ni se bilder från dagen, så kolla här :)

hejs!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: