regnregnregnpisspissregnskit

     Publicerat: 2009-06-18 Kl: 09:55:57 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer

jag är så jävla trött på det här vädret. det känns nästan hopplöst. fan. när jag var liten var det alltid fint väder på sommrarna ju. varje dag. kommer man inte få uppleva sådana sommrar igen? ska mitt barn när det växer upp en dag, inte få ha sånna härliga sommrar som jag växt upp med? utan bara pissväder... 10 grader och regn i mitten av juni? nej jag blir ärligt oroad.
nu ska vi gå ut med hundarna och sedan ska jag åka ut till linda i tosseryd och hälsa på henne och hästarta <3 härligt!

och idag kommer frida hem från bb! och jag är 40mil bort. så trist. men det dröjjer inte såå länge tills jag får träffa henne och riley! <3
Postat av: Frida

nä! Snart måste vi ses! <3

2009-06-21 @ 16:52:30
URL: http://honungsbulle.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: