mümms

     Publicerat: 2009-06-04 Kl: 19:30:36 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer


aawww, lille sjuklingen ligger nu i sängen och äter ostbågar... aldeles snuffsig i näsan. ibland är verkligen livet hård det får man ju erkänna.  ;) lille älsklingen.
vi har ätiti mat och idag vart den vårrullar som vi så fiffigt friterade i pannan så dom blev riktigt goda. det verkar råttorna åxå tycka för dom sitter i rad runt skålen och mummsar i sej den vårrullen jag inte orkade.



nu sitter jag här och äter chips-smulor med dip. chipsen är mest för att det ska se bra ut, eller låta bra. det är ju dippen som är det goda lixåm, men en smula chips åså dip över hela smulan och fingrarna, mumms :P

   
mümms :)



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: