lite snabbt

     Publicerat: 2009-06-30 Kl: 13:42:07 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

håhåjaja.. nu ska jag alldeles snart åka till jobbet.. åker lite tidigt så hinner jag gå med hundarna där ute istället för här. dagen idag har vi bara varit ute och gått, och så har jag suttit ute och läst och hundarna har gottat sej i gräset. dixie har dock legat under en kall blöt handduk, det är perfekt för henne, hon är så varm stackaren.
var nere och handlade lite och har ätit parmaskinka med keso och vattenmelon. mumms. perfekt mat när det är såhär varmt! nej nu måste jag dra!!! hej hej!

    




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: