herr ynk

     Publicerat: 2009-06-04 Kl: 18:24:20 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

jaha.. då sitter man här igen :) i soffan.. framför datorn.. framför tvn... markus kom just hem så vi ska väl svänga ihop lite mat. han langa just upp värsta påsen med grejjer i köket, haha markus är såå sjuk nämligen, snorig och tillåmed lite hosta vettni, så nu ska det väl tröstätas hela kvällen :P dom är för ynkliga asså....

dagen på jobbet har varit lugn tycker jag. började dagen med att försova mej! eller snarare missuppfattade jag när jag började, jag började 8 men vaknade fem i åtta :P lyckat. men var på jobbet till halv så det var väl ingen fara på taket. har aldrig hänt mej förut faktiskt, att ja kommit så sent. nåja.
vi hade personalmöte mitt på dagen, och fick mat från jobbet, göttans.
det mest krävande jag gjort idag var väl att vaccinera och chipmärka en kull med pumis. och iofs VAR det jobbigt eftersom dom höll låda så jag höll på att drabbas av tinnitus :S
pja... roligare än så blir det inte, för roligare än så har inte min dag varit hittils :)
hej hopp!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: