bloggen har krupp

     Publicerat: 2009-06-17 Kl: 11:28:10 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

nu har jag skrivit samma inlägg tyyysentalsggr, försökt publicera men inget händer, och det finns inte ens kvar här bakom så att säga. vad är det för fukking fel nu då?
har iaf inte sovit ett piss i natt, haft sån mensverk så ja trott jag skulle dö, och trotts 6 treo sammanlagt har det int ehjälpt ett skit. men nu har jag och mamma vart på apoteket och köppt andra tabletter och dom verkar iaf fungera, för det har lättat en aning iaf. nu ska jag och mamma snart äta lunch, serranoskinka, melon och keso! gott! ska sätta mej ltie i solen, får passa på när den uppenbarar sej. tänk att det är samma sol man sitter under här, som i tunisien haha tycker det är helt galet :P

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: