bamse the rednosed dog

     Publicerat: 2009-06-21 Kl: 14:42:16 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer

under veckan som vi var i tunisien, var ju bamse och polly hos min kära vän jennifer. natten till lördag blev ju bame supermagsjuk, och när han väckte jennifer och hade bajsat och spytt överallt, hade han även skavt sönder nosen. och det är bara bamse som vet vad sjutton han gjort :/ det blev iaf en skorpa. nu är skorpan borta, och han är helt rosa där nu. buhu. jag är rädd att det kommer förbli rosa? har ingen aning. jag hoppas verkligen att det svarta växer igen, han som har så fin svart nostryffel :( men det är ju inte mycket man kan göra. men jag hoppas. annars får han ha en stor rosa fläck å nosen....

   

   
lille korve <3
Postat av: Frida

Nej men oj. =(

Sicken jäkla osis att hundar inte kan prata och därför berätta vad det är som hänt. =/

2009-06-21 @ 16:57:44
URL: http://honungsbulle.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: