tvätta

     Publicerat: 2009-07-04 Kl: 19:19:26 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer



jaha här sitter jag och väntar på att tvätten ska bli redo att läggas i torken. spännande va? jäklar sikket regn det kom innan, men såå skönt nu är det ju svalt ute, så vi gick en promenad jag och hundarna utan att svettas, amazing. hade tänkt åka till mc donalds, men jag är så mätt av godis så jag vet inte om jag behöver mer mat idag :P

Postat av: Anna

Haha ja han kanske tror att han ska trycka ut sig ur magen :D läskig bebis isåfall..

2009-07-04 @ 21:14:44
URL: http://annasara.net

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: