the thing. the repa. the missär.

     Publicerat: 2009-07-13 Kl: 21:52:23 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer


ja. det är inte mindre än att man blir depprimerad. jag kommer inte kunna känna mej happy skrappy igen förrns det är fixat asså. känner mej mindre värd ute på vägarna med den där jäveln i lacken. ok det är inte stort, men fan så satans störande.


närmre någon annan bil än såhär tänker jag aldrig mer parkera, och det är ett hett tipps från mig till eder!

mvh en surmulen

Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Vi brukar faktiskt dubbelparkera eller ställa oss längt bort för att slippa det där... inte kul när man köper ny bil och så dänger folk upp dörrar i sidan på en... vi såg en gång en tant som gjorde det på vår bil, trots att vi nästan stod utanför rutan för att undvika detta och vet du vad vi fick till svar: "Oj, förlåt, jag har semester"... förstod inte den logiken riktigt...



Så ja, parkera sådär... fungerar tills du upptäcker en kundvagn som står mot bilen... ;.)



Tack för din kommentar också!:.)

2009-07-14 @ 17:55:54
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: