sorry i'm boring

     Publicerat: 2009-07-06 Kl: 22:33:27 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer

jaha då var det natta igen då. ligger här i hallen på min madrass och ska försöka sova. det kommer gå åt hilvitte kan ja säga hehe. jag var sååå trött på jobbet idag och det lär bli dubbelt upp imorgon, och jag har ingen sovmorgon förrns torsdag. pooor me. snyft.
imorgon åker mamma och pappa hem :( men jag åker er om ett par veckor igen. ska se till att åka ner oftare nu när jag har bil. det var ju mycket det som fick mej att ta körkortet. (hehe frstn får jag fortfarande ångest av tanken på uppkörningen och hur nära det var att jag inte ens fick köra! gud asså...)
frstn, markus har laddat hem worms till våra datorer så imorgon ska vi spela worms mot varann, fan va kul det spelet är, har alltid haft det på mobilen som tidsfördriv, yeah säger jag bara, underbart att nu få det på datorn i 3D :P


nu ska jag checka igenom liye bloggar och kanske kolla liiite på sjukhuset innan jag ska försöka sova ;)

Postat av: Frida

Haha. jag har aldrig spelat worms =P

vad går det ut på ?

2009-07-07 @ 10:44:27
URL: http://honungsbulle.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: