sjukhusrace

     Publicerat: 2009-07-04 Kl: 14:03:24 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer

mitt nya tidsfördriv. och ett utmärkt sådant. jag har nu lagt mej i sängen och påbörjat dagens sjukhuset-race. har vart ute och gått en dryg timme och sedan har jag varit på willys och handlat lite :) nu har jag inga mer planer för idag, mer än att jag ska tvätta vid 7 ikväll. plus en tur till mc donalds hade jag tänkt, till kvällsmat. till lunch har jag ätit ett nybakat ciabatta med mögelost och serranoskinka, fy fasen var gött det är! mumms!
idag har frida lagt upp sin förlossningsberätelse på sin blogg, kul att läsa. man blir ju välsigt sugen på att skaffa barn. eller kanske inte? hoho.
idag är sista ensamma dagen. imorgon kommer markus hem, och min mamma pch pappa kommer åxå, för dom ska hämta dixie. det blir från tom lägenhet till fullt hus :)
hörs senare!

Postat av: sabbis

min är ingen jack russel :) hihi. Hon är en australienks mini fox terrier :D

2009-07-04 @ 18:09:55
URL: http://sabrinaas.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: