måndag

     Publicerat: 2009-07-06 Kl: 17:50:02 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer

jahapp, här kommer man hem och får bittert erfara att mobilbloggande ikke fungerar. har skickat lite inlägg till bloggen idag och hur många syns.. exakt NOLL. sug! fan åxå. aja. det var ju synd. ja som tyckte det var så käckt å allt.
idag har det varit full rulle på jobbet utan att det blivit övermäktigt, det är perfekt! sedan är det ju svalt nu med så temperaturen på kliniken är human. skönt.
på lunchen kom mamma och pappa med dixie, för vi skulle grejja med hennes tass. raka och tvätta. det gick bra, så nu ser det inte så illa ut. hoppas det läker bra! sedan har dagen rullat på och nu är jag hemma hos mamma och pappa som lagat mat <3
får väl uppdatera lite mer i kväll sen!
Postat av: Emelie

Åh tack så mycket!

Det värmer verklikgen :)

Jag har faktiskt funderat på om folk kanske bara säger att han är söt utan att mena det för ja det finns faktiskt fula barn :)

2009-07-06 @ 18:31:51
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: