les miserables

     Publicerat: 2009-07-10 Kl: 01:15:01 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

jaha. nu är jag just hemkommen från att ha kört bil 6 mil aka 50 minuter. flög upp med ett jävla ryck här i sängen för jag fick för mej att jag inte hade låst dörrn på jobbet! kunde lixåm inte tänka mej in i NÄR jag gjorde det. vet att jag gick ut i min bil för att hämta nyckenknippan. men låste jag när jag kom in? såklart måste jag ju gjort det. men jag blev riktigt nojjig och kände att jag kan fan inte sova innan jag vet säkert. kul lixåm att ha lämnat dörrn öppen :S. så... jag klädde på mej och körde helt sonika iväg. mitt i natten. härregud. väl framme var ju dörrn såklart låst. åså åkte jag hem igen.
på vägen dit var jag ett nervvrak. dels pga ovissheten ang dörren, men åxå för att det var mörkt (har typ aldrig kört ensam i mörker förut) och det ööösregnade så man såg inte ett skit och vindrutetorkarna hann knappt med å få bort regnet på rutan. dels fick jag åxe erfara att halva värmdöleden har ju inga lampor! total mörker! fy. det har jag aldrig kört i och har aldrig använt hellyse. så nu har jag övat på det. på gamla värmdövägen där jag kör av motorvägen och mot gustavsberg, kör man på en slingrig jävla smal skitväg. där fick jag såklart möte av en BUSS i den skarpaste kurvan och jag blev så rädd och så lättad när jag kört förbi att jag började grina. asså det var en skräckfärd det ska jag säga fy fan. men men. hem gick det bättre. inget oväntat då hehe. nu är jag hemma och nu måååste jag sova. ska upp halv sex typ. kul? nä. är jag ett psykfall? ja.
over and out.

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: