la worka on la onsdag

     Publicerat: 2009-07-01 Kl: 20:04:37 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

jahapp. idag har jag alltså jobbat. min första onsdag. det är ju bara en veterinär på onsdagar, så det blir ju rätt lungt för oss sköterskor. på gott och ont. och i denna värmen är man ju inte direkt i fixar-tagen och på hugget... körde iaf iväg med lite kartonger för att slå ihjäl lite tid. gick ner til centrum med vovvarna på lunchen och köpte god sallad på delselius. det var sjukt varmt. mulet men 30 grader. sjukt. ska de va så varmt får de fan va sol. är det mulet kan det likagärna vara svalt ute åxå :S
åkte förbi ica i farsta på hemvägen och köpte god mat. serranoskinka, sparris och mögelost. så nu sitter jag propp mätt och har ätit ett helt knippe sparris och massa serrano och bröd med mögelost. det blir alltid för mycket när jag gör mat till mej själv, och jag blir för snål för å lämna sådär dyr mat så ja trycker ner det och ångrar mej sedan när jag håller på å spy av mättheten :P.


en rolig sak som hände just nu frstn.. ordförande i bostadsrättsföreningen ringde på och gick runt för att få folk att hjälpa till med gräsklippningen runt huset haha.. fy fan. man kan ju inte säga nej då. så ja lovade att markus ska skriva upp sej när han kommer hem. grattis älskling! haha
nu ska jag se lite på tv, städa lite och sedan blir det väl sängen. är sjukt trött. hej hej!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: