jobbelijobb

     Publicerat: 2009-07-22 Kl: 12:22:18 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

jaha då hade man lunch igen. har ätit min goda pizza från igår, var duktig nog att bara äta halva igår, så hade jag halva idag! ekonomiskt och till viss del nyttigt, iaf om man jämför med att smälla i sej hela på en gång :P har just varit nere i centrum och köppt spån till mina stackars vanvårdade marsvin, som borde fått städat för några dagar sedan, men så har spånet vart slut i affärn och ja, där sitter dom. nåja vanvård var ju att ta i, men det behövs helt klart städas. men dom verkar iofs lika glada för det :P
har även köppt min 5:- pepsi. vad smakar bättre än pepsi på burk, och när den dessutom bara kostar 5 spänn blir den extra god. det ska gudarna veta.
slutar fyra idag och ska göra ett nytt försök att hämta min bil. ska ringa och kolla så den är klar så ja slipper ta den omvägen idag igen om det nu inte skulle vara så att den är klar. men det bör den ju vara. efter det ska hämta markus i blåsut åså ska vi till karin i nacka. han ska visa upp hemsidan han gjort till jobbet. jag tar mej en promenad med vovvarna under tiden tänkte jag. nu ska jag avnjuta min pepsi och ringa billackeringen. sedan är det dax att återgå till arbetet =)
hej hej!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: