jävla skit x2

     Publicerat: 2009-07-21 Kl: 17:09:34 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

fan vad jag är sur just nu. för det första ser jag att mina mobil-inlägg till bloggen inte kommet fram idag, så jävla sugigt asså. varför fungerar det bara lite då å då? aja..
sedan skulle jag hämta bilen nu på lackeringen åså va den inte klar! helt ok att den inre va klar, men jag blir sur över att dom inte ringt, hade jag sluppit stressa som en idiot hem och dit och fan. aja. var nån annan ung kille där nu på eftermiddagen som inte verkade ja så många hjärnceller. hoppas det inte är han som haft hand om min lilla bil! sååå, det blir lånebilen imårrn med. helt ok egentligen eftersom jag tankade i bilen 11 liter, men det finns lite kvar, då kan jag klämma ur den sista skvätten till å från jobbet imårrn å sen lämna den tom hehe, som när jag fick den. HA!
nu ska jag gå ner och handla lite mat iaf. så jag skriver mer sedan. kanske jag är på bättre humör då med.
hejsi!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: