ja ä int bitter

     Publicerat: 2009-07-30 Kl: 22:29:46 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer

åååhhh jävla skit piss rööv. ja e svintrött. urk. jobbade kvällen idag och eftermiddagen var så hysteriskt så jag blev helt slut i huvudet. kvällen rätt lugn hann städa å grejja på ställen som inte sett en trasa de senaste stress-veckorna. dock är ju dilemmat när jag jobbar med anna på kvällen att hon har ingen nyckel. å då ja behöver min nyckel imårrnbitti, börjat sju så får jag snällt vänta tills hon e klar med allt skrivande. såå, idag blev hon närmare 21.30 innan jag kom iväg. surt. men men. förväntade mej att jag skulle ha en sallad ståendes hemma å vänta på mej då jag förstått det som att markus lovat att fixa det åt mej. men nähäpp. markus och joppe hade grillat så han hade inte köppte nån sallad. så nu skiter jag i å äta för ja orkar fan inte gå upp å köpa. dessutom sitter dom och syr och jag vill bara sooooooova. men tänker inte vara en surkärring än på en stund, men hoppas dom är klara snart. hade velat bju på en kul bild på dom men jag orkar inte ens ta en bild. en annan dag. urk. nu ska ja sova. ska va på jobbet 7 igen . fy fan.
hej
Postat av: Frida & Riley

Oj, låter som en sån dag där inte mkt går rätt =P

Hoppas det blev bättre sen.

2009-07-31 @ 10:21:59
URL: http://honungsbulle.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: