i'm a fukking mutant!!!!!

     Publicerat: 2009-07-20 Kl: 23:12:36 | I kategori: Övrigt | 4 kommentarer

my god! härregud. shit i helvete. ja. jag upptäckte just, när jag satt på toa, och lite allmänt inspekterade mina dax-att-raka-ben att jag hade, håll i er nu, ett 5 cm långt svart hårstrå som växte ut under knät!!! men gud! hahaha hur fan kan det bli så? måste ju växt i en jävla speed, och svart? jag som bara har ljust blonda små fjun? gud vad sjukt?  känner mej som en sån där äcklig kines med en vårta med ett långt strå i, bara att mitt satt på benet! jag ryckte bort det och spolade ner det, efter att markus åxå granskat det. händer det igen går jag till doktorn. kanske är jag ett spacialfall, en mutant, eller håller jag på att förvandlas till gorilla?

    
sofia?                                                          gorilla?

Postat av: Anonym

haha, då är min katt en liten ynkrygg då! :D

jo, mina katter brukar få bölder lite här och var.. aldrig i ansiktet dock ;)

2009-07-21 @ 01:16:10
Postat av: adina

glömde skriva i adress!

2009-07-21 @ 01:16:22
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/
Postat av: Therese

gorilla, lätt

2009-07-21 @ 15:21:49
URL: http://majfluga.blogg.se/
Postat av: Therese

en form av digiutveckling

2009-07-21 @ 15:22:28
URL: http://majfluga.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: