home sweet home

     Publicerat: 2009-07-20 Kl: 19:07:20 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

här sitter jag för ovanlighetens skull... imorses var jag och lämnade lilla bilen på lackeringen, och fick låna en liten golf av dem tills min bil är klar, vilket bör vara imorgon. har iaf gått bra att köra den andra bilen. men den är lite starkare än min, så det gick lite fort ibland utan att man lixåm märkte det :P
dagen på jobbet har gått fort. malin var sjuk och gick hem på förmiddagen, så jag och marie har kämpat på själva men det har gått bra. tiden går ju fort när man har fullt upp. nu är vi då hemma och jag sitter här i soffan och väntar på att markus ska laga klart maten. blir kött med stekt potatis och gräddsås. mummsimummsi! sedan ska jag se på tv resten av kvällen. får väl se om jag kommer på något trevligt att dela med mej av senare, just nu känner jag mej rött trist!
hejsålång!




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: