home again

     Publicerat: 2009-07-19 Kl: 15:54:47 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

nu är vi hemma igen. resan hem gick mycket smidigt, jag känner mej så stolt när jag cruisar fram där i stockholmstrafiken haha... saknar redan lilla riley, det är ju för mysigt att bara hålla i henne och titta på henne. hon är så söt, och dessutom lite underhållande, med sina miner och olika läten :P men vi kommer snart tillbaka! :) polly och bamse har däckat i sängen nu när vi kom hem. men dom har åxå haft det trevligt, iaf bamse, som tuggat på ben hela tiden. polly ligger mest och ser förnärmad ut för att det finns fler hundar i närheten haha hon tycker egentligen bara om bamse hon. nu ska jag bara slappa och invänta markus som är påväg hem vartifrån dom nu hade varit. dalarna nånstans. så antar att jag ska kika lite på sjukhuset och bara låta tiden gå. här är lite bilder från helgen!

    
jag och mitt gudbarn *stolt*


redo för en biltur med tant sofia till affären

    
glad vs arg riley :P

    
min bebis polly, och frida med sin bebis ;)




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: