hellu!

     Publicerat: 2009-07-27 Kl: 17:37:27 | I kategori: Övrigt | 2 kommentarer

hejsan! då var måndagen avklarad. har vart en bra dag! full rulle, hela dagen, precis som det ska vara tycker jag :) började 7 så slutade 4 och det är så himmla skönt. markus har kommit hem från finland så nu är hela familjen samlad här hemma igen :) ingen av oss orkade laga nån mat så vi köppte pizza. urk. åt 1/3, ush. den där kan jag ha tre måltider tror jag. känner mej riktigt trött. funderar på att sova en halvtimme eller något. eller om vi ser en film jag och älsklingen :) får återkomma sen!
hej hej!

Postat av: Frida & Riley

Vad söt du är =)

2009-07-27 @ 19:15:59
URL: http://honungsbulle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Är du djursjukvårdare?Vad roligt, det är precis vad jag vill bli. Efter att jag gått ut nian ska jag börja i djurgymnasiet i liljeholmen! Var utbildningen svår? Hur är det att jobba som det? Skulle verkligen uppskatta svar! :)

Kram

[email protected]

2011-08-01 @ 17:29:08

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: