hej hej!

     Publicerat: 2009-07-29 Kl: 18:33:51 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

jaa, ytterligare en dag går mot sitt slut. jobbade 8-17 idag och det har varit full rulle. det är verkligen fullt ös på kliniken just nu, varenda dag! får man igen för att man gnällt över att det vart för lugnt hehe. men även om man stressar häcken av sej ibland är det ändå roligare med lite för mycket att göra än lite för lite. det är ju såklart kul att det går bra för kliniken åxå!
sitter just nu och äter kladdkaka från igår, och tittar på min dammsugarrobot som åker runt och gör fint. tyvärr har vi inte använt den på jänge, då den ibland fastnar under sängen.. stålstommen i sängramen är i en dumm höjd, och det enda som behövs för att avhjälpa detta är att höjja den, men det får vi aldrig gjort. suck.. får inte tummen ur. men nu tänkte jag ändå börja använda roboten lite mer igen. det är trotts allt väldigt rent och fint varenda dag när den vimsat runt en sväng!
väntar även på att markus och joppe ska komma hem. dom är ute och handlar prylar som dom ska sy maskerad-dräkter av, till nån fest i helgen. dom ska vara utklädda till dessa seriösa individer. mmm.. moget hehe. men rätt kul. så nu surrade dom runt efter hjälm och annat konstigt, och skulle även bege sej och köpa en dildo. två killar går å köper en dildo. jo det blir fint det. hehe. ska ju bli minst sagt underhållande att beskåda deras jobb sedan när dom ska sy dessa kostymer. ;) nåväl... jag återkommer senare ikväll med mer info om det!

frstn visst är dom söta min rått-töser på bilden? ljus bild, men dom är för goa sally och katten <3




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: