goder afton!

     Publicerat: 2009-07-14 Kl: 22:34:59 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

nu har jag varit hemma en stund. jobbade ju till 21 idag. varit full rulle. det gillar jag, tiden går fort och man har roligt! det är så det ska vara. väl hemma hade markus lagat mat, gott <3
nu ska jag sova, ska ju upp i morgon bitti och jobba igen. tacka vet jag när jag jobbade 80% och var ledig på onsdagar. men nu är det slut på slapperiet. upp å jobba bara. puh. sååå, det blir inte så mycket roligare än så idag. eller en sak frstn. vi hade en kändis på kliniken idag. eller ja, inte kändis som i nån artist, men kändis som i en "stor" känd chef. men jag kan ju inte skriva vem eftersom jag har tystnadsplikt, men det är iaf alltid lite kul med kända ansikten :)
god natt på er!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: